Eurovision 2024

Eurovision 2024 – Τα ρεκόρ που έχει κατακτήσει το Ζάρι (σε 2 μόλις εβδομάδες)

Home » Art & Culture » Eurovision 2024 » Eurovision 2024 – Τα ρεκόρ που έχει κατακτήσει το Ζάρι (σε 2 μόλις εβδομάδες)

"Από την Τσικνοπέμπτη που κυκλοφόρησε το βίντεο κλιπ για τη συμμετοχή της Μαρίνας Σάττι στην Eurovision, έχει ξεσπάσει μια «μανία». "

Είναι reggaeton ή συρτάκι; Είναι Bollywood ή ελληνικό μοιρολόι; Πόσα τραγούδια ενώθηκαν για να δημιουργηθεί; Πραγματικά, δεν έχει σημασία γιατί το τραγούδι ακούγεται όλο και περισσότερο, κερδίζοντας στο δεύτερο ή στο νι-οστό άκουσμα τους φαν του διαγωνισμού. Όπως έχει αναφερθεί το τραγούδι συνέθεσαν η ίδια η Σάττι, ο OGE, ο Nick Kodonas, o Palmer Jordan, o Richard Stolar, o Jay Lewit Beshkov, ο Konstantin Plamenov, ο Gino the Ghost, ο Vlospa  και ο Solmeister.

Στο πρώτο άκουσμα πολλοί ήταν αυτοί που ξαφνιάστηκαν με τις επιλογές που έκανε η Σάττι στο συγκεκριμένο τραγούδι, αλλά με τα επόμενα ακούσματα άρχισε να γίνεται viral και να τραγουδιέται σε κάθε πλευρά της πόλης. Σήμερα, που συμπληρώνονται 2 εβδομάδες από την κυκλοφορία του, έχουμε μια εικόνα για το πως τα έχει πάει στις μουσικές πλατφόρμες αλλά και… στις στοιχηματικές εταιρίες.

1)Πάνω από 6 εκατομμύρια προβολές στο YouTube

YouTube player

Το βίντεο κλιπ του κομματιού είτε άρεσε είτε όχι, έχει συγκεντρώσει σε 2 εβδομάδες τον αριθμό-ρεκόρ για ελληνική συμμετοχή των 6Μ. Ο αριθμός αυτός διαμοιράζεται στα τρία κανάλια που έχει ανέβει (το κανάλι της Μαρίνας, της Eurovision και της ERT). Το βίντεο κλιπ βρίσκεται για 14η σερί μέρα στο #1 των τάσεων στο YouTube σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ έχει εμφανιστεί και σε αντίστοιχα charts άλλων δέκα χωρών. Στο κανάλι της Eurovision είναι το δεύτερο δημοφιλέστερο βίντεο κλιπ της σεζόν μετά της Ολλανδίας που έχει πάνω από 12 εκατομμύρια προβολών!

2)Πρωτιά στο Spotify

Το Ζάρι προσγειώθηκε αμέσως στην κορυφή του ελληνικού Spotify ενώ βρίσκεται και στο τοπ 50 αρκετών χωρών της Ευρώπης. Μέσα σε 2 εβδομάδες ξεπέρασε ήδη τα 3.4 εκατομμύρια ακροάσεις, αποτελώντας το πιο πολυπαιγμένο τραγούδι της Μαρίνας στην πλατφόρμα (ενώ τα προηγούμενα τραγούδια της έχουν δημοσιευτεί εδώ και μήνες ή χρόνια). Επιπλέον, οι ακόλουθοι της Σάττι έχουν σχεδόν τετραπλασιαστεί από 180 σε 640 χιλιάδες, με τις ανοδικές τάσεις να συνεχίζουν μέρα με τη μέρα. Αυτή τη στιγμή είναι η τρίτη δημοφιλέστερη τραγουδίστρια στο ελληνικό Spotify μετά την Ελένη Φουρέιρα (930Κ) και τη Lila (790Κ). Δεν αποκλείεται μέχρι τον Μάιο να βρεθεί στην πρώτη θέση.

3)Το single έγινε χρυσό

Όπως δημοσίευσε στο Eurovisionfun.com ο Γιάννης Αργυρίου, το Ζάρι έγινε ήδη χρυσό και σύντομα αναμένεται να γίνει πλατινένιο. Αυτό μπορεί να γίνει εύκολα αντιληπτό από τα «κλικ» στο YouTube, το Spotify και το i-tunes που αναφέρθηκαν παραπάνω.

YouTube player

4)Η πορεία στα στοιχήματα

Μετά από χρόνια η Ελλάδα φιγουράρει ψηλά στα στοιχήματα, που από μόνο του δεν μπορεί να πει και πολλά μέχρι να δούμε τις πρόβες των χωρών, αλλά δείχνει ένα ενδιαφέρον και μια πίστη προς τη συμμετοχή μας. Από τη μέρα της κυκλοφορίας του κομματιού έχουμε ανέβει πάνω από 10 θέσεις (από 20η σε 7η), ενώ στο ελληνικό stoiximan βρίσκεται στην 3η θέση.

5)Ο καταιγιστικός αριθμός «αντιδράσεων» σε YouTube και άλλα μέσα

YouTube player

Παράλληλα με τις προβολές του κομματιού στο YouTube, αρκετά πληθωρικές είναι οι αντιδράσεις (reactions), τα βίντεο που δημιουργούν youtubers για να μοιραστούν τη γνώμη τους για κάποιο τραγούδι. Οι αντιδράσεις αυτές προέρχονται κατά κύριο λόγο από το εξωτερικό, με πιο «δημοφιλείς» αυτές του Ισπανού Lavadom, των Wiwiblogs και τη λίστα των χωρών όλο να μεγαλώνει, από Ισπανία και Αγγλία μέχρι Αφρική, Αμερική και Τζαμάικα.

6)Η προτίμηση των θαυμαστών στο Eurovision Scoreboard

Στη συγκεκριμένη εφαρμογή ψηφίζουν αποκλειστικά οι φαν του διαγωνισμού και η Ελλάδα βρέθηκε στην πεντάδα από την στιγμή που κυκλοφόρησε το Ζάρι. Σαφώς, τα αποτελέσματα τη βραδιά του τελικού δεν αντλούνται από την εφαρμογή αλλά δείχνουν μια σχετική προτίμηση. Ενδεικτικά, να αναφέρουμε πως το 2019 η Νορβηγία που βρισκόταν πρώτη στη συγκεκριμένη εφαρμογή, ψηφίστηκε (απρόσμενα) και στην πρώτη θέση του τηλεοπτικού κοινού, αλλά τελικά κατέληξε στην έκτη θέση λόγω χαμηλής βαθμολογίας από τις επιτροπές.

Η επιτυχία που σημειώνει ήδη το «Ζάρι» από ότι φαίνεται δε θα τελειώσει εδώ. Καλή επιτυχία Ελλάδα!

Picture of Αναστάσης Πινακουλάκης

Αναστάσης Πινακουλάκης

Ο Αναστάσης Πινακουλάκης είναι εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας, θεατρολόγος και θεατρικός συγγραφέας. Είναι αριστούχος διπλωματούχος από το ΠΜΣ του Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται συστηματικά με τη θεατρική κριτική, την αρθρογραφία, τον κινηματογράφο και την Eurovision.

Eurovision 2024 – Τα ρεκόρ που έχει κατακτήσει το Ζάρι (σε 2 μόλις εβδομάδες)

Most Popular

Social Media

Scroll to Top