Art & Culture

Ντέλτα Γκούντρεμ: Η γυναίκα που νίκησε τον καρκίνο, τις προδοσίες και επέστρεψε πιο δυνατή στη Eurovision 2026

Female singer in a glittering gold cape performs on a foggy stage framed by two blue neon circular arches.

Η συγκλονιστική ζωή της Ντέλτα Γκούντρεμ: η μάχη με τον καρκίνο, η απώλεια της φωνής της, οι θυελλώδεις έρωτες και η μεγάλη επιστροφή στη Eurovision 2026 ως απόλυτη ποπ σταρ της Αυστραλίας.

Η επιλογή της Ντέλτα Γκούντρεμ από το αυστραλιανό δίκτυο SBS για τη Eurovision 2026 δεν αντιμετωπίστηκε ως μια απλή συμμετοχή. Για πολλούς ήταν η φυσική συνέχεια μιας καριέρας που εδώ και δύο δεκαετίες κινείται σταθερά στην κορυφή της ποπ σκηνής της Αυστραλίας.

Η 41χρονη σούπερ σταρ από το Σίδνεϊ επιστρέφει στο διεθνές προσκήνιο με το Eclipse, μια δυναμική μπαλάντα για τις στιγμές που η ζωή μοιάζει να επανασυνδέει τα σπασμένα κομμάτια της. Και λίγες καλλιτέχνιδες έχουν ζήσει τόσο έντονα αυτή τη διαδρομή όσο η ίδια.

Με συνεργασίες δίπλα σε ονόματα όπως η Σελίν Ντιόν, ο Αντρέα Μποτσέλι, η Σανάια Τουέιν, ο Ρόμπι Γουίλιαμς και οι Backstreet Boys, η Γκούντρεμ θεωρείται εδώ και χρόνια η «απόλυτη pop star» της Αυστραλίας. Πίσω όμως από τα φώτα, τα βραβεία και τις sold out εμφανίσεις κρύβεται μια ιστορία γεμάτη απώλειες, μάχες και επιβίωση.

Η Ντέλτα υπέγραψε το πρώτο της δισκογραφικό συμβόλαιο στα 15 της χρόνια και το 2002 έγινε γνωστή μέσα από τη συμμετοχή της στη θρυλική σειρά Neighbours. Έναν χρόνο αργότερα κυκλοφόρησε το άλμπουμ Innocent Eyes, έναν από τους πιο εμπορικούς δίσκους στην ιστορία της αυστραλιανής μουσικής βιομηχανίας.

Την ώρα που η καριέρα της απογειωνόταν, η ζωή της άλλαξε βίαια.

Σε ηλικία μόλις 18 ετών διαγνώστηκε με λέμφωμα Hodgkin. Η είδηση πάγωσε την Αυστραλία. Η νεαρή τραγουδίστρια, που μέχρι τότε ζούσε το απόλυτο όνειρο της ποπ επιτυχίας, βρέθηκε ξαφνικά αντιμέτωπη με τον καρκίνο.

Η ίδια έχει περιγράψει εκείνη την περίοδο ως έναν δημόσιο Γολγοθά. Κάμερες και δημοσιογράφοι βρίσκονταν καθημερινά έξω από το σπίτι της, ενώ ολόκληρη η χώρα παρακολουθούσε τη μάχη της σχεδόν σε πραγματικό χρόνο.

Παρά τις δύσκολες θεραπείες και την απώλεια των μαλλιών της, δεν λύγισε. Συνέχισε να εμφανίζεται δημόσια, να τραγουδά και τελικά κατάφερε να βγει νικήτρια από τη μεγαλύτερη δοκιμασία της ζωής της.

Και όμως, η μοίρα της επιφύλασσε ακόμη μία σκληρή αναμέτρηση.

Το 2018, κατά τη διάρκεια χειρουργικής επέμβασης για αφαίρεση σιαλογόνου αδένα, υπέστη βλάβη σε νεύρο της γλώσσας. Η επιπλοκή της προκάλεσε προσωρινή απώλεια ομιλίας, αναγκάζοντάς την να μάθει από την αρχή να μιλά και να τραγουδά.

Για μήνες απομονώθηκε, ακολουθώντας εξαντλητική αποκατάσταση. Η φωνή της -το σημαντικότερο εργαλείο της- είχε χαθεί. Κι όμως, επέστρεψε ξανά.

Η προσωπική της ζωή γνώρισε επίσης έντονες αναταράξεις. Η σχέση της με τον Ελληνοαυστραλό τενίστα Μαρκ Φιλιππούση υπήρξε ένα από τα πιο πολυσυζητημένα ειδύλλια της εποχής. Ο Φιλιππούσης στάθηκε στο πλευρό της κατά τη διάρκεια της ασθένειας, μέχρι τη στιγμή που η σχέση τους κατέρρευσε μέσα σε θύελλα δημοσιευμάτων για την σχέση του με την Πάρις Χίλτον.

Η συναισθηματική φόρτιση εκείνης της περιόδου αποτυπώθηκε στην ερμηνεία του Out Of The Blue, που θεωρείται μέχρι σήμερα μία από τις πιο σπαρακτικές εμφανίσεις της καριέρας της.

Καθοριστική στη ζωή της υπήρξε και η σχέση της με την Ολίβια Νιούτον-Τζον. Οι δύο γυναίκες συνδέθηκαν βαθιά μέσα από τις κοινές μάχες τους με τον καρκίνο και ανέπτυξαν μια σχέση που ξεπέρασε τα όρια της μουσικής βιομηχανίας.

Η Νιούτον-Τζον έγινε για τη Γκούντρεμ μέντορας, φίλη και σχεδόν οικογένεια. Τη στήριξε στις πιο σκοτεινές στιγμές της ασθένειας και αργότερα οι δυο τους συνεργάστηκαν τόσο καλλιτεχνικά όσο και φιλανθρωπικά, συμμετέχοντας σε δράσεις στήριξης καρκινοπαθών.

Η σχέση τους επισφραγίστηκε το 2018, όταν η Ντέλτα επιλέχθηκε προσωπικά για να υποδυθεί την Ολίβια στη βιογραφική σειρά Olivia NewtonJohn: Hopelessly Devoted to You.

Όταν η Ολίβια Νιούτον-Τζον πέθανε το 2022, η Γκούντρεμ ήταν εκείνη που ανέλαβε να την αποχαιρετήσει μουσικά στην κρατική τελετή μνήμης στη Μελβούρνη, σε μια από τις πιο συγκινητικές στιγμές της καριέρας της.

Τα τελευταία χρόνια η ζωή της δείχνει να έχει βρει ισορροπία. Το 2025 παντρεύτηκε τον μουσικό Μάθιου Κόπλεϊ στη Μάλτα, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, ενώ συνεχίζει έντονα τη φιλανθρωπική δράση μέσα από το Delta Goodrem Foundation, που στηρίζει παιδιά και οικογένειες που παλεύουν με τον καρκίνο.

Ανεβαίνοντας στη σκηνή της Eurovision 2026 στη Βιέννη, η Ντέλτα Γκούντρεμ δεν εκπροσώπησε μόνο την Αυστραλία, αλλά μια ολόκληρη προσωπική διαδρομή επιβίωσης.

Με μια εντυπωσιακή couture δημιουργία διακοσμημένη με χιλιάδες κρύσταλλα Swarovski και ένα τραγούδι που μιλά για φως μετά το σκοτάδι, η ίδια μοιάζει πλέον με σύμβολο αντοχής.

Έφτασε ως την τιμητική 4η θέση, αλλά η ιστορία της θα είναι πάντα μια υπενθύμιση της ζωής μιας γυναίκας που έπεσε πολλές φορές, αλλά επέστρεφε κάθε φορά πιο δυνατή.

Διαβάστε: Ο Akylas και η τέχνη του να είσαι ακριβώς αυτός που είσαι

Newsletter Popup