Η Fox Corp. έχει πουλήσει τουλάχιστον 10 διαφημιστικά σποτ για το Super Bowl LIX (59ο) έναντι 8 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα, σύμφωνα με αναφορές των ΜΜΕ. Η τιμή αυτή είναι περίπου 500.000 δολάρια υψηλότερη από την προηγούμενη χρονιά, ξεπερνώντας σημαντικά τη συνήθη ετήσια αύξηση των 100.000 δολαρίων.
Η Fox είχε ήδη εξαντλήσει τα διαθέσιμα διαφημιστικά πακέτα για τον αγώνα από τον Νοέμβριο, με το περσινό Super Bowl να συγκεντρώνει 123,7 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος διαφημίσεων της Fox Sports, Mark Evans, δήλωσε στο ESPN: «Έχουμε μπει σε μια εποχή όπου τα ζωντανά αθλητικά γεγονότα, που ενώνονται οικογένειες και φίλους μπροστά στην οθόνη, είναι πιο περιζήτητα από ποτέ. Η ζήτηση για ζωντανά αθλήματα συνεχίζει να αυξάνεται, αλλά δεν έχουμε φτάσει ακόμα στο απόγειό της. Υπάρχει ακόμα περιθώριο ανάπτυξης».
Στον φετινό τελικό, οι Kansas City Chiefs θα επιδιώξουν να κατακτήσουν τον τίτλο για τρίτη συνεχόμενη φορά, αντιμετωπίζοντας ξανά τους Philadelphia Eagles, σε έναν επαναληπτικό αγώνα του Super Bowl LVII. Ο μεγάλος αγώνας θα διεξαχθεί στη Νέα Ορλεάνη τα ξημερώματα της 10ης Φεβρουαρίου (ώρα Ελλάδας).
Κόστος εισιτηρίων
Τα εισιτήρια για το Super Bowl είναι από τα πιο περιζήτητα στον κόσμο του αθλητισμού, με τη διαθεσιμότητά τους να εξαρτάται από τη διοργάνωση και τις ομάδες που αγωνίζονται. Σύμφωνα με την πλατφόρμα TickPick, το φθηνότερο εισιτήριο για το φετινό Super Bowl κοστίζει περίπου 6.600 δολάρια, ενώ η μέση τιμή διαμορφώνεται στα 9.500 δολάρια.
Η κατανομή των εισιτηρίων γίνεται ως εξής: το 35% διατίθεται στις δύο φιναλίστ ομάδες, η ομάδα που φιλοξενεί τη διοργάνωση λαμβάνει το 5%, ενώ οι υπόλοιπες 29 ομάδες του NFL λαμβάνουν από περίπου 1% η καθεμία και τα διαθέτουν μέσω λαχειοφόρων αγορών στους κατόχους εισιτηρίων διαρκείας. Το NFL κρατά το 25% των εισιτηρίων για μέσα ενημέρωσης, επιχειρηματικούς συνεργάτες και φορείς της κοινότητας, ενώ επιπλέον προσφέρει 500 εισιτήρια δωρεάν.
Διαβάστε ακόμα: Η DeepSeek προκάλεσε τεχνολογικό σοκ